Göztepe bilardo takımı Türkiye ikincisi oldu
Ankara'da 16-19 Mart tarihleri arasında gerçekleşen 3 Bant Bilardo 1. Lig Play-Off müsabakalarında Göztepe Türkiye ikincisi oldu.
2023.03.20 16:10 - Son Güncellenme: 2023.03.20 16:12 - Spor - HABER MERKEZİ
İzmir'in köklü kulüplerinden Göztepe, bilardo branşında Türkiye derecesi elde etti. Tarık Yavuz, Sarp Kaya, Emin Gayret ve Uğur Kaya'dan oluşan İzmir temsilcisi, Ankara'da 16-19 Mart tarihlerinde düzenlenen 3 Bant Bilardo 1. Lig Play-Off müsabakalarında Türkiye ikincisi oldu.

Bu sonuçla birlikte sarı-kırmızlılar, Portekiz'de düzenlenecek olan Şampiyon Kulüpler Avrupa Kupası'nda Türkiye'yi temsil etmeye hak kazandı.

