Göz gözü görmüyor
Ordu'nun yüksek kesimlerinde yoğun sis etkili oluyor.
2013.04.19 17:43 - Son Güncellenme: 2013.04.19 17:43 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Kabadüz ilçesine bağlı Yokuşdibi beldesi ve Turnalık Yaylası'nda bir haftadır yaşanan yoğun sis nedeniyle zaman zaman görüş mesafesi 3-5 metreye kadar düşüyor. Yoğun sis nedeniyle otomobiller güçlükle yolda ilerliyor. Turnalık sakinlerinden Kadir Aydoğan, "Turnalık Yaylası'nda yoğun sis bir haftadır devam ediyor. Sis nedeniyle kışın yaşamadığımız kadar soğuk var" dedi.