Görükle'de karanlık eylemi
Uludağ Üniversitesi öğrencileri, Görükle yerleşiminde yeterli aydınlatma olmaması nedeniyle mum yakarak eylem yaptı.
2012.03.05 09:43 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Uludağ Kadın Kolektifi üyeleri, Görükle'nin mumlarla yürüyüş yaptı. Görükle Yerleşim Meydanı'nda toplanan üniversite öğrencileri, yaşadıkları bölgede sokakların karanlık olduğunu, istedikleri gibi gezemediklerini belirterek, sözlü tacizlere uğradıklarını söylediler. Geceleri sokakta yürümekten korktuklarını ve sürekli tedirgin olduklarını dile getiren Uludağ Kadın Kolektifi Üyesi Elif Soydan, "Artık yeter. Kadınlar karanlığa sessiz kalmayacak. Herkesi Görükle'nin karanlığına mum yakmaya davet ediyoruz.
Bu sokakları kadın düşmanlarına, tacizcilere bırakmayacağız" dedi.