"Görevimin başındayım"
Başbakan Yardımcısı ve Hükumet Sözcüsü Bülent Arınç "Ben görevimim başındayım.
2013.11.18 20:02 - Son Güncellenme: 2013.11.18 20:03 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Biz günü birlik bir siyasetçi değiliz. Öncelikle şu anda bir bakan olarak, benim bir sözüm, davranışım hükümete Başbakanımıza zarar vermemeli. Kendi fikirlerimi söylerim ancak bunun bir başbakanı yıpratacak noktaya gelmesini arzu etmem. Biz aramızda her sorunu çözer ve bu yola böyle devam ederiz. Başka partilere, kişilere benzemeyiz" dedi.