''Görevimin başındayım''

''Görevimin başındayım''

Garanti Bankası Genel Müdürü Özen, hafta sonunda medyada yer alan "Özen 1,5 ay tatile çıktı" yönündeki haberleri yalanlayarak görevinin başında olduğunu söyledi.

2013.07.29 17:09 - Son Güncellenme: 2013.07.29 17:10 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
A
''Görevimin başındayım''

The Wall Street Journal'a konuşan Özen, tatile Ağustos ayı sonunda çıkacağını ve 1 hafta izin yapacağını kaydetti. Özen, "Şimdiden söyleyeyim de kimse başka yere çekmesin" dedi.

Basında, Özen'in uzun süreli izne çıkmasında Gezi Olayları'nın etkili olduğu iddia edilmişti.

Özen, Gezi Olayları sırasında Garanti Bankası genel müdürlük binasının önünde gösteri yapanlara "Ben de sizin gibi çapulcuyum" demiş, bu açıklama Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın tepkisini çekmişti.

Diğer Ekonomi Haberleri için tıklayın


2013.07.29 17:09 - Son Güncellenme: 2013.07.29 17:10 - HABER MERKEZİ
A