Gomez, maçın ardından açıklamalarda bulundu

Gomez, maçın ardından açıklamalarda bulundu

Beşiktaş'ın yıldız golcüsü Mario Gomez, 2-0 kazandıkları Trabzonspor maçının ardından açıklamalarda bulundu.

2016.03.16 09:10 - Son Güncellenme: 2016.03.16 09:10 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Gomez, maçın ardından açıklamalarda bulundu

Gomez'in açıklamaları şöyle;

"Kaç gol attığım ile ilgilenmiyorum. Beni ilgilendiren lider olmaktı ve şu anda lideriz. Maç oldukça zor geçti. Ankara'da bizi derinden üzen bir olay yaşandı. Maç içinde son vuruşlarda çok kaydım. Önemli bir gol attım ve kazandık. Uzun süredir buradayız. Sürekli otelde kaldık, çok sıkıcıydı. Konsantrasyonu yüksek tutmalıydık. Bazılarımızda yorgunluk vardı. Takım olarak maça mantalite koyduk. Önümüzdeki maçların hepsini kazanabilecek güçteyiz."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.16 09:10 - Son Güncellenme: 2016.03.16 09:10 - HABER MERKEZİ
A