Gomez, Fenerbahçe yenilgisinin abartıldığını söyledi

Gomez, Fenerbahçe yenilgisinin abartıldığını söyledi

Siyah-beyazlı ekibin forveti Mario Gomez, Fenerbahçe yenilgisinin abartıldığını söyledi.

2016.03.07 08:43 - Son Güncellenme: 2016.03.07 08:45 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Gomez, Fenerbahçe yenilgisinin abartıldığını söyledi

Alman oyuncu "Kimse dert etmesin. Eksik maçlarımızı kazandığımız anda yine biz lideriz. Yani ligde hala her şey bizim elimizde, bu kadar basit" diye konuştu. Gomez "Çok iyi bir kadromuz var, şampiyon olacağımıza inanıyorum. Gol krallığı benim için ikinci planda. 1 ay sonra kimin nerede olacağını göreceğiz" ifadelerini kullandı. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.07 08:43 - Son Güncellenme: 2016.03.07 08:45 - HABER MERKEZİ
A