Gomez, Antalya maçı sonrası arkadaşlarına teşekkür etti

Gomez, Antalya maçı sonrası arkadaşlarına teşekkür etti

Mario Gomez, Antalya karşılaşması sonrası soyunma odasında arkadaşlarına teşekkür etti.

2016.03.21 09:39 - Son Güncellenme: 2016.03.21 09:39 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Gomez, Antalya maçı sonrası arkadaşlarına teşekkür etti

Golcü oyuncu, "Alman Milli Takımı'na yeniden çağrılmamda büyük emeğiniz var. Hepinize teşekkür ederim. Hem kendimi hem de sizi orada en iyi şekilde temsil edeceğim" ifadelerini kullandı. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.21 09:39 - Son Güncellenme: 2016.03.21 09:39 - HABER MERKEZİ
A