Gomez, Antalya maçı sonrası arkadaşlarına teşekkür etti
Mario Gomez, Antalya karşılaşması sonrası soyunma odasında arkadaşlarına teşekkür etti.
2016.03.21 09:39 - Son Güncellenme: 2016.03.21 09:39 - Spor - HABER MERKEZİ
Golcü oyuncu, "Alman Milli Takımı'na yeniden çağrılmamda büyük emeğiniz var. Hepinize teşekkür ederim. Hem kendimi hem de sizi orada en iyi şekilde temsil edeceğim" ifadelerini kullandı.