"Gollerimi attım rahatladım"
Fenerbahçe'nin son haftalardaki yıldızı Emmanuel Emenike, önlerinde iki zorlu maç olduğunu söyledi.
2013.11.01 14:29 - Son Güncellenme: 2013.11.01 14:29 - Spor - HABER MERKEZİ
Fanatik'in haberine göre Nijeryalı golcü Emenike, "Güzel bir hava yakaladık. Bursaspor ve Galatasaray'ı da yenip zirvedeki yerimizi koruyacağız" ifadelerini kullandı. Emenike, son 2 maçta attığı 3 golle rahatladığını dile getirerek, "Bir forvet olarak iyi oynasanız da sizden beklenen her zaman gol atmanız. Bu sıkıntıyı üzerimden attım. Şu anda kendimi çok iyi ve formda hissediyorum" diye konuştu.