"Gollerimi attım rahatladım"

"Gollerimi attım rahatladım"

Fenerbahçe'nin son haftalardaki yıldızı Emmanuel Emenike, önlerinde iki zorlu maç olduğunu söyledi.

2013.11.01 14:29 - Son Güncellenme: 2013.11.01 14:29 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Gollerimi attım rahatladım"

Fanatik'in haberine göre Nijeryalı golcü Emenike, "Güzel bir hava yakaladık. Bursaspor ve Galatasaray'ı da yenip zirvedeki yerimizi koruyacağız" ifadelerini kullandı. Emenike, son 2 maçta attığı 3 golle rahatladığını dile getirerek, "Bir forvet olarak iyi oynasanız da sizden beklenen her zaman gol atmanız. Bu sıkıntıyı üzerimden attım. Şu anda kendimi çok iyi ve formda hissediyorum" diye konuştu. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.11.01 14:29 - Son Güncellenme: 2013.11.01 14:29 - HABER MERKEZİ
A