Gökçeada feribot seferleri haftada 3 güne düşürüldü

Gökçeada feribot seferleri haftada 3 güne düşürüldü

Çanakkale'nin Gökçeada ilçesine gerçekleştirilen feribot seferleri korona virüs tedbirleri kapsamında haftada 3 güne düşürüldü.

2020.04.02 17:52 - Son Güncellenme: 2020.04.02 17:52 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Gökçeada feribot seferleri haftada 3 güne düşürüldü

Konuya ilişkin Gökçeada İlçe Hıfzıssıhha Kurulu'nun aldığı karar şöyle; "02/04/2020 tarihli 26 sayılı Gökçeada İlçe Hıfzıssıhha Kurul Kararı ile Gökçeada feribot seferleri Pazartesi, Çarşamba ve Cuma olmak üzere 3 gün yapılacak olup diğer günler yapılmayacaktır. Kamuoyuna saygıyla duyurulur"

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.02 17:52 - Son Güncellenme: 2020.04.02 17:52 - HABER MERKEZİ
A