Giresunspor son 20 yılın en iyi başlangıcını yaptı

Giresunspor son 20 yılın en iyi başlangıcını yaptı

TFF 1. Lig'in köklü takımlarından Giresunspor son 20 yılın en iyi çıkışını ligin 4. haftasında topladığı 8 puanla 2016-2017 sezonunda yakalamış oldu.

2016.09.21 00:29 - Son Güncellenme: 2016.09.21 00:29 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Giresunspor son 20 yılın en iyi başlangıcını yaptı

En son 1996-1997 sezonunda üçüncü ligde mücadele eden ve o dönem ilk dokuz haftada sadece bir kez berabere kalıp, sekiz maçı kazanan Çotanaklar o tarihten bu yana sezon başlangıçlarını istediği gibi yapamamıştı.

TFF 2. Lige yükseldikten sonra 1997-1998'in ilk dört haftasında dört, 1998-1999'un ilk dört maçında ise iki puan alabilen Giresunspor, 1999-2000'nin ilk dört sınavında ise sadece bir puan alabilmişti. TFF üçüncü ligde 2000-2001'de dört maçta altı, 2001-2002'nin ilk 360 dakikasında ise hanesine yedi puan yazdıran Çotanaklar, 2002- 2003, 2003-2004, 2004-2005 (TFF 3. Lig), 2010-2011 (TFF 1. Lig), 2012-2013 (TFF İkinci Lig) deki ilk dört maçında altı puan almıştı. Yeşil-beyazlılar, 2006-2007 (TFF 2. Lig), 2007-2008'de (TFF 1. Ligde) ise ilk dört müsabakada beş puan elde etti.

Yeşil-beyazlı ekip TFF 1. Ligdeki 2008-2009, 2011-2012 ve 2014-2015 sezonları ile 2. Ligde şampiyon olduğu 2013-2014'de ise ilk 4 hafta sonunda yalnızca 3 puan alabildi. 2009-2010 (TFF 1. Lig) sezonunda ise dört maç sonunda sadece 1 puan alabilen Giresunspor, 2015-2016 (TFF 1. Lig) sezonunda da 7 puan elde edebildi. 2016-2017'ye deplasmanda Altınordu beraberliğiyle başlayan ve sonrasında iç sahada Balıkesirspor'u 1-0 yenen Çotanaklar, Şanlıurfaspor deplasmanından ise bir puanla dönmüştü. Yeşil-beyazlılar geride kalan hafta Manisaspor'u 3-1'lik sk

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.09.21 00:29 - Son Güncellenme: 2016.09.21 00:29 - HABER MERKEZİ
A