Giresunspor lige veda etti

Giresunspor lige veda etti

Spor Toto Süper Lig'in son haftasında Fraport TAV Antalyaspor'u kendi sahasında 2-0 yenen Bitexen Giresunspor lige galbiyetle veda etti.

2023.06.07 22:15 - Son Güncellenme: 2023.06.07 22:15 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Giresunspor lige veda etti

Çotanak Spor Kompleksi'nde başlayan mücadeleyi hakem Kadir Sağlam yönetiti.

Ev sahibi takıma galibiyeti getiren golleri 17. dakikada (Pen.) Rijad Bajic ve 59'da Borja Sainz kaydetti.

Ayrıca Karadeniz ekibinde Borja Sainz ikinci sarıdan kırmızı kart görerek takımını 10 kişi bıraktı. 

Bu sonucun ardından Giresunspor, 40 puanla Süper Lig'e veda ederken Antalyaspor 41 puanda kaldı. 

İlk yarının önemli anları:

16. dakikada Bajic ceza sahası içerisinde Gerxhaliu'nun müdahalesiyle yerde kaldı ve maçın hakemi Kadir Sağlam penaltı kararını verdi.

17. dakikada penaltı atışını kullanan Bajic, topu ağlara gönderdi: 1-0.

33. dakikada Fernando'nun sol kanattan kullandığı korner atışında Wright'ın uygun pozisyonda kafa vuruşunda, kaleci Ferhat Kaplan son anda meşin yuvarlağı parmaklarının ucuyla kornere çeldi.

37. dakikada Antalyaspor'da Fernando'nun yaklaşık 25 metreden yaptığı sert şutta, top sağ direğe çarparak auta gitti.

Karşılaşmanın ilk yarısı Giresunspor'un 1-0 üstünlüğüyle sona erdi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2023.06.07 22:15 - Son Güncellenme: 2023.06.07 22:15 - HABER MERKEZİ
A