Giresunspor ligde kalmayı garantiledi

Giresunspor ligde kalmayı garantiledi

Süper Lig'in 35. haftasında Giresunspor, sahasında karşılaştığı Adana Demirspor'u 2-0 mağlup ederek matematiksel olarak ligde kalmayı garantiledi.

2022.04.29 23:59 - Son Güncellenme: 2022.04.29 23:59 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Giresunspor ligde kalmayı garantiledi

Çotanak Stadı'nda oynanan mücadelede yeşil-beyazlılara galibiyeti getiren golleri 21. dakikada Umut Nayir ve 48. dakikada Serginho kaydetti.

Bu sonucun ardından puanını 43'e yükselten Giresunspor matematiksel olarak ligde kalmayı garantiledi ve maç fazlasıyla 14. sıraya yerleşti. Üst üste 3. kez mağlup olan Adana Demirspor ise 52 puanda kaldı.

Süper Lig'in 35. haftasında Giresunspor deplasmanda Altay ile karşılaşacak, Adana Demirspor ise Alanyaspor'u konuk edecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2022.04.29 23:59 - Son Güncellenme: 2022.04.29 23:59 - HABER MERKEZİ
A