Giresunspor'da 1 futbolcu pozitif

Giresunspor'da 1 futbolcu pozitif

TFF 1'inci Lig ekiplerinden Giresunspor, 1 futbolcusunun koronavirüs testinin pozitif olduğunu açıkladı.

2021.02.12 16:14 - Son Güncellenme: 2021.02.12 16:15 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Giresunspor'da 1 futbolcu pozitif

Giresunspor Kulübü'nden yapılan açıklamada, "Kulübümüz Beypiliç Boluspor maçına yönelik yapılan rutin Covid-19 testlerinde 1 A takım oyuncumuzun test sonucu pozitif çıkmıştır. Türkiye Futbol Federasyonu ve Sağlık Bakanlığının ilgili tedavi ve izolasyon protokolü titizlikle uygulanmakta olup, gerekli tedbirler alınarak tedavi süreçleri başlatılmıştır" ifadeleri kullanıldı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2021.02.12 16:14 - Son Güncellenme: 2021.02.12 16:15 - HABER MERKEZİ
A