Giresunspor ara transfere hızlı girdi
Giresunspor transfer dönemine hızlı girdi.
2015.01.07 17:30 - Son Güncellenme: 2015.01.07 17:31 - Spor - HABER MERKEZİ
Giresunspor ikinci yarı öncesinde ilk transferini Adana Demirspor'dan Alaattin Tosun ile anlaşarak yaptı. Yeşil-Beyazlılar'ın Başkanı Mustafa Bozbağ, tecrübeli futbolcu ile 1.5 sezonluk anlaşmaya vardı.
"Teknik direktörümüzün istediği isimlerden biriyle anlaşmaya vardık" diyen Bozbağ, "Alaattin'in gücümüze güç katacağına inanıyoruz. Bu transfer camiamıza hayırlı, uğurlu olsun" dedi.