Giresunspor 3 yabancıya imza attırdı

Giresunspor 3 yabancıya imza attırdı

PTT 1'inci Lig ekiplerinden Giresunspor Brezilyalı Waldison Rosrigues De Souza, Sandro Edmilson Andre ve Kamerunlu Herve Tchami ile 1'er yıllık sözleşme imzaladı.

2015.08.07 17:35 - Son Güncellenme: 2015.08.07 17:35 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Giresunspor 3 yabancıya imza attırdı

Konuyla ilgili açıklama yapan Kulüp Başkanı Mustafa Temel Bozbağ, yabancı oyuncuların takıma katkı vereceğini belirterek, "Mütevazi bir bütçeyle yola çıktık. Şartlarımızı kabul ederek bu zorlu mücadelede bizlerle olmayı kabul ettikleri için futbolcu arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum. Giresunspor'a önemli güç katacaklarına inanıyorum. Camiamıza hayırlı uğurlu olsun" dedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2015.08.07 17:35 - Son Güncellenme: 2015.08.07 17:35 - HABER MERKEZİ
A