Giresun'da radyoaktif madde şoku
Giresun'un Espiye ilçesinde yol kontrolü yapan jandarma ekiplerinin durdurduğu bir otomobilde yaklaşık 1 milyon Euro değerinde radyoaktif 'Sezyum' maddesi ele geçirildi.
2012.09.18 10:33 - Son Güncellenme: 2012.09.18 10:33 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Edinilen bilgiye göre, ilçenin Gülburnu köyü mevkiinde yol kontrolü yapan jandarma ekipleri, Trabzon'dan Giresun istikametine gitmekte olan bir otomobili durdurdu. Otomobil sürücüsü Emin M.'nin üzerinde yapılan aramada 2 tüp içinde nükleer silah yapımında da kullanılan 'Sezyum 137 Radyoaktif Maddesi' bulundu. Piyasa değerinin 1 milyon Euro olduğu belirtilen radyoaktif maddeye el konulurken, sürücü gözaltına alındı. Olayla ilgili inceleme sürüyor.