Giresun'da 4 ev yandı
Şebinkarahisar ilçesine bağlı Sultankonağı köyünde 4 ev ile 2 samanlık yanarken, dumandan etkilenen 2 kişi ise hastaneye kaldırıldı.
2022.04.06 17:10 - Son Güncellenme: 2022.04.06 17:11 - Güncel - HABER MERKEZİ
Sultankonağı köyünde, Muhlis Ceylan'a ait evde öğle saatlerinde, henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı. Rüzgarın da etkisiyle alevler, bitişikteki 3 ev ile 2 samanlığa sıçradı. İhbarla bölgeye itfaiye ve orman ekipleri sevk edildi. Ekiplerin müdahalesi sonucu alevler, güçlükle kontrol altına alınarak söndürüldü.

Yangında dumandan etkilenen 2 kişi de Şebinkarahisar Devlet Hastanesi'nde tedaviye alındı. İtfaiye ekiplerince soğutma çalışması yapılırken, 4 ev ile 2 samanlığın yandığı tespit edildi. Yangının çıkış nedeni araştırılıyor.



