Gıda fabrikasında gaz paniği

Gıda fabrikasında gaz paniği

İstanbul Tuzla'da bir gıda fabrikasında çevreye salınan amonyak gazından 3 fabrika çalışanı etkilendi. Gazdan etkilenen kişiler ambulansla hastaneye kaldırıldı.

2019.09.12 15:01 - Son Güncellenme: 2019.09.12 15:53 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Gıda fabrikasında gaz paniği
02:59 Gıda fabrikasında gaz paniği

İLGİLİ VİDEO

Gıda fabrikasında gaz paniği

Tuzla'da Eski Ankara Asfaltı Caddesi üzerinde bulunan Maret fabrikasında iddiaya göre çevreye amonyak gazı salındı.

Fabrikada çalışan Rezzen A. Zeynep A. ve Abdulkadir A. gazdan etkilendi. Olayın yaşandığı gıda fabrikasına sağlık, itfaiye, ve polis ve UMKE ekipleri sevk edildi.

Gazdan etkilenen 3 kişi, ambulans ile Marmara Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırılırken durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2019.09.12 15:01 - Son Güncellenme: 2019.09.12 15:53 - HABER MERKEZİ
A