Gezi'den Mısır halkına destek
GEZİ Parkı'nın girişindeki merdivenlere gelen 6 kişi, Mısır'daki darbeyi protesto etti.
2013.07.11 19:39 - Son Güncellenme: 2013.07.11 19:40 - Güncel - HABER MERKEZİ
Gezi Parkı eylemlerinde tanıştıklarını belirten 6 kişilik grup parkın merdivenlerinde bir araya gelerek Mısır'daki askeri darbeyi protesto etti. Mısır halkının yanında olduğunu belirten grup "Bize darbeci diyorlar. Ne darbesi ayol, direne direne kazanıyoruz", "Ne askeri darbe ne sandıkokrasi! Delidiğimiz özgürlük, çoğulcu demokrasi" yazılı dövizler açtı. Mısır'daki askeri darbenin sadece Mursi yönetimine değil halka yapıldığını belirten Aydın Silyar "Biz her koşulda askeri darbeye karşıyız. Türkiye'de de askeri darbelerin hiçbir zaman çözüm olmadığını yaşadık biz. Bu tecrübemizi burada dile getirmek istedik" dedi. Askeri darbeler hiçbir zaman çözüm olamayacağını söyleyen Silyar "Polisin şiddetine karşı olduğumuz gibi, darbelere de karşıyız" diye konuştu. Eyleme destek verenlerden Sertaç Kaya da demokrasinin yanında olduklarını belirtti. Grup yarım saatlik eylemin ardından olaysız dağıldı.