Gezeravcı için Uluslararası Uzay İstasyonu'nda 'veda töreni' düzenlenecek
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, Türkiye'nin ilk astronotu Alper Gezeravcı'nın da yer aldığı Axiom-3 mürettebatı için bugün 17.50'de Uluslararası Uzay İstasyonu'nda 'veda töreni' düzenleneceğini duyurdu.
2024.02.02 10:49 - Son Güncellenme: 2024.02.02 10:49 - Güncel - DHA
Bakan Kacır, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Bugün 17.50'de Uluslararası Uzay İstasyonu'nda 'veda töreni' düzenlenecek. Artık bizim de istasyonda adımız, uzayda izimiz var" dedi.
