Geriye bu kaldı

Geriye bu kaldı

İstanbul'un Başakşehir ilçesinde yüzleri maskeli bir grup, yolcu ve şoförünü indirdikleri İETT otobüsünü molotofkokteyli atarak ateşe verdi. Olayda ölen ya da yaralanan olmazken, otobüs kullanılamaz hale geldi.

2014.06.14 12:40 - Son Güncellenme: 2014.06.14 12:40 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Geriye bu kaldı

 Başakşehir ilçesinde dün saat 22.00 sıralarında İstanbul Caddesi üzerinde meydana geldi.

Yaklaşık 30 kişilik yüzleri maskeli grup, Olimpiyat Stadı-Şahintepe hattında çalışan İETT otobüsünü cadde üzerinde durdurdu.

Şoför ve yolcuları indiren eylemci grup, otobüse molotofkokteyli attıktan sonra kaçtı.

Olay yerine gelen itfaiye ekipleri, yaklaşık bir saat süren çalışma sonunda yanan otobüsü tamamen söndürdü. Otobüs tamamen kullanılmaz hale geldi.

Polis ekipleri, yanan otobüsün çevresinde güvenlik önlemi aldıktan sonra olayla ilgili inceleme yaptı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.06.14 12:40 - Son Güncellenme: 2014.06.14 12:40 - HABER MERKEZİ
A