Geri dönüşümde kadınlar iş başında

Geri dönüşümde kadınlar iş başında

Tepebaşı Belediyesi, halkın ambalaj atıkları konusunda bilinç seviyesinin yükselmesi ve daha düzenli bir toplama sisteminin sağlanması amacıyla yeni bir kontrol ekibi oluşturdu.

2013.12.22 12:18 - Son Güncellenme: 2013.12.22 12:18 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Geri dönüşümde kadınlar iş başında


Konuyla alakalı belediyeden yapılan açıklamada, yeni ekiplerin üç kişiden oluştuğu ve ekip personelinin ikinsin kadın olduğunu belirtilirken, yeni kontrol ekibiyle kadın temizlik işçilerinden sonra bir ilke daha imza atıldığı kaydedildi. Açıklamada, "Sağlıklı ve sürdürülebilir bir atık yönetim sistemi, ambalaj atıklarının kaynağından ayrı toplanması ve organize bir yapı içerisinde geri kazanım sürecinin gerçekleştirilmesiyle mümkün olacak. Vatandaşların olumlu tepkileri ve toplamada yaşanan problemlerin giderek azalması sonucu daha organize bir geri dönüşüm süreci gerçekleştirilecek" denildi.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.12.22 12:18 - Son Güncellenme: 2013.12.22 12:18 - HABER MERKEZİ
A