Gercüş'te 6 ev karantinaya alındı

Gercüş'te 6 ev karantinaya alındı

Batman'ın Gercüş ilçesinde 6 ev, korona virüs tedbirleri kapsamında karantinaya alındı.

2020.07.23 13:52 - Son Güncellenme: 2020.07.23 13:52 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Gercüş'te 6 ev karantinaya alındı

Gercüş'e bağlı Yoloğzı Mahallesinde 3, Kayapınar beldesi Pınarbaşı Mahallesinde 1 Gökçe Pınar köyünde 1, Babnir köyünde 1 olmak üzere toplam 6 av, korona virüs tedbirleri kapsamında karantinaya alındı.

Umumi Hıfzıssıhha Kurulu kararı ile salgınının yayılmasını önlemek ve vatandaşları salgından korumak amacıyla korona virüse yakalanan 5 kişinin oturduğu evler 14 gün boyunca giriş çıkışlar yasaklandı. Güvenlik güçleri tarafında evlerin girişi kapatılırken, filyasyon ekipleri evlerde oturanlara test işlemine başladı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.07.23 13:52 - Son Güncellenme: 2020.07.23 13:52 - HABER MERKEZİ
A