Gercüş'te 1 ev karantinaya alındı

Gercüş'te 1 ev karantinaya alındı

BATMAN'ın Gercüş ilçesine bağlı Kayapınar beldesi Pınarbaşı Mahallesi'nde 1 ev, koronavirüs tedbirleri kapsamında karantinaya alındı.

2020.07.03 14:45 - Son Güncellenme: 2020.07.03 14:45 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Gercüş'te 1 ev karantinaya alındı

Gercüş ilçesine bağlı Kayapınar beldesi Pınarbaşı Mahallesi'nde koronavirüs tespit edilen kadının evi, ilçe Umumi Hıfzıssıhha Kurulu'nca, salgının yayılmasını önlemek ve halkı salgından korumak amacıyla karantinaya alındı. Eve giriş ve çıkışlar yasaklandı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.07.03 14:45 - Son Güncellenme: 2020.07.03 14:45 - HABER MERKEZİ
A