Genelkurmay Başkanı Akar, Katar'a gitti

Genelkurmay Başkanı Akar, Katar'a gitti

Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hulusi Akar, Suriye'deki gelişmelerin görüşüleceği, 8'incisi icra edilen Koalisyon Genelkurmay Başkanları Toplantısı'na katılmak için Katar ve Kuveyt'e gitti. 

2016.02.22 14:14 - Son Güncellenme: 2016.02.22 14:14 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Genelkurmay Başkanı Akar, Katar'a gitti

Genelkurmay Başkanlığı'ndan yapılan açıklamada, "Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hulusi Akar, Suriye'deki gelişmeler ve Koalisyon Harekâtı kapsamında DEAŞ ile mücadele konularının görüşüleceği, 8'incisi icra edilen Koalisyon Genelkurmay Başkanları Toplantısı'na katılmak ve Koalisyon Harekât Merkezleri'nde incelemelerde bulunmak üzere Kuveyt ve Katar'a gitmiştir." denildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.02.22 14:14 - Son Güncellenme: 2016.02.22 14:14 - HABER MERKEZİ
A