Gençlik bu festivalde coştu

Gençlik bu festivalde coştu

KAYSERİ'de gençlik festivali kapsamında konser veren Emre Aydın, Şebnem Ferah ve Kenan Doğulu hayranlarını coşturdu.

2013.09.04 10:00 - Son Güncellenme: 2013.09.04 10:00 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Gençlik bu festivalde coştu
05:31 Gençlik bu festivalde coştu

İLGİLİ VİDEO

Gençlik bu festivalde coştu

Fanta Gençlik Festivali, Emre Aydın, Şebnem Ferah ve Kenan Doğulu'yu Kayseri'de sevenleriyle buluşturdu. Sümer Tesisleri'nde kurulan konser alanı, saatler öncesinden doldu. Alkışlarla sahneye çıkan ilk şarkıcı Emre Aydın, 'Kim dokunduysa sana' şarkısıyla sevenlerine merhaba dedi. 'Bu yağmurlar' şarkısıyla duygulu dakikalar yaşatan Emre Aydın, 'Dipteyim sondayım depresyondayım' şarkısıyla  konser alanındakileri coşturdu. İzleyenlere yorgun olup olmadıklarını soran Emre Aydın, "Kayseri'ye ne zaman gelsem güzel ve pozitif bir seyirci var" dedi. Emre Aydın, sevilen şarkılarının ardından sahneyi ünlü rock müzik şarkıcısı Şebnem Ferah'a bıraktı. 'Kalbim mezar', 'Birileri var' ve 'Ya hep ya hiç' şarkılarını seslendiren Şebnem Ferah, sevenlerinin alkışları arasında sahneden ayrıldı. Kenan Doğulu ise sahneye 'Kenan' tezahüratları arasında geri sayımla çıktı. 'Süper süper' şarkısı ve dansıyla alkış toplayan Kenan Doğulu, 'Rütbeni bilicen' ve 'Kız sana hayran' şarkılarıyla konserine devam etti. Binlerce Kayserilinin izlediği konser, 3 saat sürdü. 

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2013.09.04 10:00 - Son Güncellenme: 2013.09.04 10:00 - HABER MERKEZİ
A