Gençlerin otomobili arızalınca...
ADANA'da gece gezintiye çıkan 3 gencin içinde bulunduğu otomobil arızalandı. Gençler otomobili, 6 kilometre iterek evlerine gitti.
2013.07.13 12:03 - Son Güncellenme: 2013.07.13 12:04 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Merkez Seyhan İlçesi Ziyapaşa Mahallesi'nde oturan 3 genç, akşam saatlerinde dolaşmak için 01 TL 813 plakalı otomobil ile Adnan Menderes Bulvarı'na gitti. Geç saatlere kadar gezip dolaşan gençler, dönüşe geçmek için otomobili çalıştırmak istedi. Ancak otomobil gece karanlığında tüm çabalarına rağmen çalışmadı. Bunun üzerine gençler otomobili iterek evlerine götürmeye karar verdi. Gençlerden biri direksiyona geçti diğer ikisi de itti. Zaman zaman yokuş aşağı yolda hızını alan otomobilin bagaj kapağına oturan gençler, bu şekilde 6 kilometre giderek aracı evlerine ulaştırdı.
İsimlerini açıklamayan gençler, görüntü alan gazetecilere de el sallayarak, "Plakamızı sakın çekmeyin" dedi.