"Gençleri oynatarak kazanacağız"

"Gençleri oynatarak kazanacağız"

PTT 1'inci Lig ekiplerinden Manisaspor teknik direktörü Kemal Özdeş, kulüpte son beş yılda altyapı oluşturma adına doğru adımlar atıldığını belirterek, "Bu yapıyı koruyup geliştireceğiz" diye konuştu.

2013.07.26 17:01 - Son Güncellenme: 2013.07.26 17:01 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Gençleri oynatarak kazanacağız"

Geçen sezon başlayan uygulamayı sürdürüp, alttan gelen futbolculara mümkün olduğunca fazla şans vereceklerini kaydeden Özdeş, "Gençleri oynatarak kazanacağız. Futbol akademisi gibi hareket edip, hem yarışmacı hem yetiştirici kulüp olacağız" dedi.

Geçen sezon Süper Lig'in eşiğinden dönen takımda forma giyen pek çok oyuncunun halen kadroda yer aldığını sözlerine ekleyen Kemal Özdeş, bu futbolcuların yeni sezonda hedeflenen başarının temel taşlarını oluşturacaklarını ifeade etti. Tek hedeflerinin bir üst lige yükselmek olduğunu vurgulayan genç teknik adam, bunun için doğru tesbitler yapıp, doğru adımlar atmak zorunda olduklarının altını çizdi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.07.26 17:01 - Son Güncellenme: 2013.07.26 17:01 - HABER MERKEZİ
A