Gençlerden '19 Mayıs` konseri

Gençlerden '19 Mayıs` konseri

Bursa Büyükşehir Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Daire Başkanlığı tarafından, '19 Mayıs Atatürk'ü Anma ve Gençlik ve Spor Bayramı' nedeniyle organize edilen '19 Mayıs Bursa Gençlik ve Orkestralar Şenliği' konseri, renkli görüntülere sahne oldu.

2012.05.16 16:55 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Gençlerden '19 Mayıs` konseri

 

Tayyare Kültür Merkezi'nde gerçekleştirilen konserde 'Gençleşen Türküler Türk Halk Müziği ve Halkoyunları' ve 'Bursa'nın Altın Çocukları' grupları sahneye çıkarak, en güzel eserleri başarıyla seslendirdi. Gençlerin 19 Mayıs heyecanına, aileleri de ortak oldu. Müzik ziyafeti çekilen konseri ilgiyle izleyen Muhsin Özlükurt, Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe adına sanatçıları çiçek vererek tebrik etti. Özlükurt, "Gençlerimiz, geleceğimizdir. Gençlerimizin, kendilerini geliştirmeleri, kültürle sanatla yakından ilgilenmeleri çok önemli. Özel bir konsere imza atan gençlerimizin bayramını da yürekten kutluyorum" diye konuştu.
Konserin sonunda sanatseverler, gençleri alkışlarıyla ödüllendirdi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.05.16 16:55 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A