Gençlerbirliği soyunma odasında kavga çıktı
Gençlerbirliği oyuncuları Zeki Yavru ile N'Diaye arasında soyunma odasında kavga çıktı.
2017.11.19 17:34 - Son Güncellenme: 2017.11.19 17:34 - Spor - HABER MERKEZİ
Sahasında Kayserispor'a 2-1 mağlup olan Gençlerbirliği'nde maç sonunda soyunma odasında kavga çıktı. Soyunma odasına giren ve bugün maçta oynamayan Zeki Yavru ile N'Diaye arasında çıkan kavgayı takım arkadaşları önledi. Kavganın Zeki Yavru'nun "Neden mücadele etmiyorsun?" diyerek N'Diaye'nin üzerine yürümesi ile çıktığı öğrenildi.