Gençlerbirliği soyunma odasında kavga çıktı

Gençlerbirliği soyunma odasında kavga çıktı

Gençlerbirliği oyuncuları Zeki Yavru ile N'Diaye arasında soyunma odasında kavga çıktı.

2017.11.19 17:34 - Son Güncellenme: 2017.11.19 17:34 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Gençlerbirliği soyunma odasında kavga çıktı

Sahasında Kayserispor'a 2-1 mağlup olan Gençlerbirliği'nde maç sonunda soyunma odasında kavga çıktı. Soyunma odasına giren ve bugün maçta oynamayan Zeki Yavru ile N'Diaye arasında çıkan kavgayı takım arkadaşları önledi. Kavganın Zeki Yavru'nun "Neden mücadele etmiyorsun?" diyerek N'Diaye'nin üzerine yürümesi ile çıktığı öğrenildi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.11.19 17:34 - Son Güncellenme: 2017.11.19 17:34 - HABER MERKEZİ
A