Gençlerbirliği'nde Kovid-19 testleri negatif çıktı

Gençlerbirliği'nde Kovid-19 testleri negatif çıktı

Gençlerbirliği Kulübü, Fenerbahçe maçı öncesi yapılan yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testlerinde pozitif bulguya rastlanmadığını duyurdu.

2020.07.06 21:18 - Son Güncellenme: 2020.07.06 21:19 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Gençlerbirliği'nde Kovid-19 testleri negatif çıktı

Başkent ekibinden yapılan açıklamada, "Fenerbahçe maçı öncesi rutin kontroller gereği uygulanan Kovid-19 testlerinde teknik ekip, futbolcu ve personel kadromuzda pozitif sonuca rastlanmamıştır." denildi.

Gençlerbirliği ile Fenerbahçe arasında yarın Eryaman Stadı'nda oynanacak 31. haftanın açılış maçı, saat 18.30'da başlayacak.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2020.07.06 21:18 - Son Güncellenme: 2020.07.06 21:19 - HABER MERKEZİ
A