Gençlerbirliği'nde futbolcular paintball ile stres attı

Gençlerbirliği'nde futbolcular paintball ile stres attı

Sezon hazırlıklarını Bolu'da sürdüren Başkent temsilcisi günü paintball oyunuyla geçirdi.

2012.07.16 17:00 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Gençlerbirliği'nde futbolcular paintball ile stres attı

Abant Gölü'nde yer alan parkurda yapılan mücadelede kaptan Cem Can ve Hurşut'un takımları birbirlerine üstünlük kuramadı.
Bolu'da kamp çalışmalarını sürürden kırmızı-siyahlılar günü paintball oyunuyla tamamladı. İki takım kaptanının belirlediği takımlar Abant Gölü'nde yer alan parkurda çekişmeli bir oyun çıkardı. İlk turu Hurşut'un ekibi önde tamamlayarak bayrağa ulaşırken ikinci turda Cem Can'ın kadrosu bayrağı ele geçiren taraf oldu ve oyun beraberlikle sonuçlandı. Termal Otel'de kamp dönemine devam eden Gençlerbirliği, yarın 09.30 ve 18.00'da yapacağı iki antrenmanla çalışmalarını sürdürecek. Gençlerbirliği, Çarşamba günü saat 19.00'da Boluspor ile oynayacağı maçın ardından Ankara'ya dönecek.
Başkent temsilcisi 2 günlük izinin ardından 21 Temmuz sabahı havayoluyla Belçika'daki ikinci kamp dönemine gidecek. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.07.16 17:00 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A