Gençlerbirliği'nde 4 futbolcu ile daha yollar ayrıldı

Gençlerbirliği'nde 4 futbolcu ile daha yollar ayrıldı

Trendyol 1. Lig ekiplerinden Gençlerbirliği, 4 futbolcuyla karşılıklı anlaşarak yollarını ayırdı.

2024.02.10 14:20 - Son Güncellenme: 2024.02.10 14:20 - Spor - AA
A
Gençlerbirliği'nde 4 futbolcu ile daha yollar ayrıldı

Başkent ekibi, Muhammmed Himmet Ertürk, Ahmet Enes Akkan, Ahmet Buğra Güven ve kaleci Ahmet Cevdet Varol ile karşılıklı anlaşılarak yolların ayrıldığını duyurdu.

Futbolcular Enes Keskin ve Uğur Akdemir'in sözleşmelerini daha önce sonlandıran kırmızı-siyahlı ekip, Erdal Öztürk'ü TFF 2. Lig ekiplerinden Sarıyer'e, Ulusoy Mert Kabasakal'ı TFF 3. Lig temsilcilerinden Mardin 1969 Spor'a, Kağan Özkan'ı yine TFF 3. Lig takımlarından Kırıkkalegücü Futbol Spor Kulübü'ne, kaleci Ebrar Yiğit Aydın'ı da TFF 2. Lig'de mücadele eden Düzce Cam Düzcespor'a sezon sonuna kadar kiraladığını açıklamıştı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2024.02.10 14:20 - Son Güncellenme: 2024.02.10 14:20 - AA
A