Gençlerbirliği, Kayserispor maçı hazırlıklarını sürdürdü

Gençlerbirliği, Kayserispor maçı hazırlıklarını sürdürdü

Gençlerbirliği, Spor Toto Süper Lig'de karşılaşacağı Kayserispor maçının hazırlıklarını sürdürdü.

2013.09.12 15:28 - Son Güncellenme: 2013.09.12 15:28 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Gençlerbirliği, Kayserispor maçı hazırlıklarını sürdürdü


Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'nde, teknik direktör Metin Diyadin yönetiminde yapılan antrenman 70 dakika sürdü. İdmana koşuyla başlayan kırmızı-siyahlı futbolcular, ısınma egzersizlerinin ardından 5'e 2 top kapmaca oynadı.

19 Yaş Altı Milli Takımı'nda bulunan Atabey Çiçek'in dışında tüm oyuncuların yer aldığı idman, yarı alanda oynanan çift kale maçla sona erdi. Milli takımlarından dönen Stancu ve Jimmy Durmaz ise çift kale maça katılmayıp koşu yaptı.

Başkent temsilcisi, yarın sabah yapacağı çalışmayla Kayserispor maçı hazırlıklarına devam edecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.09.12 15:28 - Son Güncellenme: 2013.09.12 15:28 - HABER MERKEZİ
A