Gençlerbirliği günü tek idmanla kapattı
Süper Lig'in 6. hafta mücadelesinde SAİ K. Erciyesspor ile karşılaşacak olan Gençlerbirliği, günü sabah yaptığı hafif antrenmanla tamamladı.
2014.10.17 14:44 - Son Güncellenme: 2014.10.17 14:44 - Spor - HABER MERKEZİ
Isınma koşusuyla başlayan çalışmada oyuncular daha sonra 5'e 2 top kapma oyununa geçti. Son olarak açma-germe hareketleriyle antrenman son buldu.
Başkent ekibi, yarın maç hazırlıklarına saat 16:30'da yapacağı tek çalışmayla devam edecek