Gençlerbirliği-Galatasaray maçı ertelenecek mi?
Galatasaray'ın Gençlerbirliği ile Cumartesi günü oynayacağı maçın ertelenmesine dair yaptığı başvuruya Ankara temsilcisinden de destek geldi.
2013.12.11 17:13 - Son Güncellenme: 2013.12.11 17:13 - Spor - HABER MERKEZİ
Spor Toto Süper Lig'de Cumartesi günü 19.00'da oynanması gereken Gençlerbirliği-Galatasaray maçı için sarı kırmızılı ekibin TFF'ye yaptığı erteleme başvurusuna Gençlerbirliği'nden de destek geldi.
NTV Spor'dan yapılan açıklamada, sarı kırmızılı ekibin başvurusuna Ankara temsilcisinin de destek verdiği, ve zorlu mücadelenin Pazar günü 16.00'da oynanmasını uygun bulduğu belirtildi.
Gençlerbirliği Kulübü Basın Sözcüsü Hakan Kaynar, AA muhabirne yaptığı açıklamada, Galatasaray'ın talebini basından öğrendiklerini belirterek, "Bu makul bir istektir. Başkanımız Cavcav da TFF ve Galatasaray yetkilileriyle görüştü. Cavcav, Şampiyonlar Ligi maçının bugün saat 15.00'te oynanması durumunda Gençlerbirliği-Galatasaray karşılaşmasının Pazar günü saat 16.00'da yapılmasının makul bir istek olduğunu ve kendileri açısından sorun eşkil etmediğini yetkililere aktardı" diye konuştu.
Galatasaray'a Juventus karşısında başarılar dileyen Kaynar, şunları söyledi:
"UEFA ile bizim futbolcu sağlığına yaklaşımımız açısından büyük farklar var. Karabükspor-Kayserispor maçının görüntüleri ne demek istediğimizi daha anlaşılır kılıyor. Galatasaray ile bizim maçımız ertelenmemesi durumunda cumartesi günü saat 19.00'da eksi 10 derecede oynanacak. Saatleri belirleme konusunda TFF'nin futbolcu ve seyirci sağlığı ile sayısını düşünmesi gerekir. Bu sadece Ankara için değil, Kayseri, Sivas için de geçerli. Sırf televizyonda maç yayınlanacak diye insanlar bu koşullarda maç seyretmeye mecbur bırakılmamaldır. Aynı şekilde yayıncı kuruluşun TFF'ye makul davranarak hassasiyet göstermesini bekliyoruz."