Gençlerbirliği Bursaspor'a hazırlanıyor
Gençlerbirliği, Spor Toto Süper Lig'in 21. haftasında sahasında oynayacağı Bursaspor maçının hazırlıklarını sürdürdü.
2016.02.11 16:56 - Son Güncellenme: 2016.02.11 16:57 - Spor - HABER MERKEZİ
Beştepe İlhan Cavcav Tesisileri'ndeki antrenman öncesinde teknik direktör İbrahim Üzülmez futbolcularıyla kısa bir toplantı yaptı. Bütün futbolcuların yer aldığı idmana, koşuyla başlayan kırmızı-siyahlı futbolcular, 5'e 2 top kapma oyununun ardından gol vuruşu çalıştı. Başkent ekibinin idmanı dar alanda çift kale maçla sona erdi.
Gençlerbirliği, yarın yapacağı çalışmanın ardından Bursaspor maçının hazırlıklarını tamamlayarak tesislerde kampa girecek.