Gençlerbirliği Beşiktaş maçı hazırlıklarını eksik sürdürdü

Gençlerbirliği Beşiktaş maçı hazırlıklarını eksik sürdürdü

Gençlerbirliği, Spor Toto Süper Lig'in 22. haftasında deplasmanda oynayacağı Beşiktaş maçının hazırlıklarını sürdürdü.

2016.02.18 16:10 - Son Güncellenme: 2016.02.18 16:10 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Gençlerbirliği Beşiktaş maçı hazırlıklarını eksik sürdürdü

Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'nde, teknik direktör İbrahim Üzülmez yönetimindeki antrenmana koşuyla başlayan kırmızı-siyahlı futbolcular, pas çalışmasının ardından yarı sahada çift kale maç yaptı.

Sakatlığı nedeniyle tedavisi süren Serdar Gürler antrenmana katılmadı.

Gençlerbirliği, Beşiktaş maçının hazırlıklarını yarın yapacağı antrenmanla sürdürecek. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.18 16:10 - Son Güncellenme: 2016.02.18 16:10 - HABER MERKEZİ
A