Gençlerbirliği, Altaş Denizlispor maçı hazırlıklarında

Gençlerbirliği, Altaş Denizlispor maçı hazırlıklarında

Spor Toto 1. Lig'in 6. haftasında deplasmanda 17 Eylül Cumartesi günü Altaş Denizlispor'la karşılaşacak Gençlerbirliği, bir günlük iznin ardından maçın hazırlıklarına başladı.

2022.09.12 16:05 - Son Güncellenme: 2022.09.12 18:08 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Gençlerbirliği, Altaş Denizlispor maçı hazırlıklarında

Kırmızı-siyahlı kulüpten yapılan açıklamaya göre, teknik direktör Metin Diyadin'in ayrılmasının ardından başkent ekibinde oyuncular antrenmana yardımcı antrenörler nezaretinde çıktı.

Isınma koşusuyla başlayan antrenman 5'e 2 top kapma oyunuyla devam etti. Antrenmanın ikinci bölümünde pas organizasyonlarında bulunan kırmızı-siyahlı ekip, yarı sahada oynanan çift kale maçla çalışmalarını tamamladı.

Antrenmanı Gençlerbirliği Kulübü Başkanı Talip Çankırı ve yönetim kurulu üyeleri de saha kenarından izledi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2022.09.12 16:05 - Son Güncellenme: 2022.09.12 18:08 - HABER MERKEZİ
A