Gençlerbirliği, Altaş Denizlispor maçı hazırlıklarında
Spor Toto 1. Lig'in 6. haftasında deplasmanda 17 Eylül Cumartesi günü Altaş Denizlispor'la karşılaşacak Gençlerbirliği, bir günlük iznin ardından maçın hazırlıklarına başladı.
2022.09.12 16:05 - Son Güncellenme: 2022.09.12 18:08 - Spor - HABER MERKEZİ
Kırmızı-siyahlı kulüpten yapılan açıklamaya göre, teknik direktör Metin Diyadin'in ayrılmasının ardından başkent ekibinde oyuncular antrenmana yardımcı antrenörler nezaretinde çıktı.

Isınma koşusuyla başlayan antrenman 5'e 2 top kapma oyunuyla devam etti. Antrenmanın ikinci bölümünde pas organizasyonlarında bulunan kırmızı-siyahlı ekip, yarı sahada oynanan çift kale maçla çalışmalarını tamamladı.

Antrenmanı Gençlerbirliği Kulübü Başkanı Talip Çankırı ve yönetim kurulu üyeleri de saha kenarından izledi.