Genç subaylara konferans verdi

Genç subaylara konferans verdi

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Harp Akademileri Komutanlığı'nda genç subaylara konferans verdi.

2012.03.23 16:35 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Genç subaylara konferans verdi

Başbakan Erdoğan, saat 14.25 sıralarında Harp Akademileri Komutanlığı'na geldi. Erdoğan'ın gelişi nedeniyle Harp Akademileri Komutanlığı çevresinde geniş güvenlik önlemi alındı.

Komutanlığı ziyaret eden Erdoğan, ardından genç subaylara konferans verdi. Konferansa Genelkurmay Başkanı Orgeneral Necdet Özel, Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz, Harp Akademileri Komutanı Orgeneral Aslan Güner, İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu, Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş ve üst düzey komutanlar katıldı.

Yaklaşık 1 saat süren konferansın ardından Erdoğan, Harp Akademileri Komutanlığı'ndan ayrıldı. Konferansın içeriğine ilişkin ise bir açıklama yapılmadı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.03.23 16:35 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A