Genç mühendis akademisi sertifika töreniyle son buldu
Genç Mühendis Akademisi kampı öğrencileri, coşku dolu bir törenle sertifikalarını aldı.
2012.07.20 10:58 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Bursa'da 13-19 Temmuz tarihleri arasında düzenlenen Genç Mühendis Akademisi kampı, TO FAŞ Anadolu Arabaları Müzesi'nde düzenlenen sertifika töreniyle son buldu. TÜBİTAK temsilcisi Prof. Dr. Uğur Çam ve Genç Mühendis Akademisi kampı proje yürütücüsü Bursa Teknik Üniversitesi akademisyenlerinden Yard. Doç. Dr. Hüseyin Lekesiz'in katıldığı sertifika töreni, Tofaş Anadolu Arabaları Müzesi'nin Tarihi Çınar Altı mekanında organize edildi. Törene; Yıldırım Belediye Başkan Yardımcısı Remzi Yeprem, Bursa Kültür A.Ş. Genel Müdürü Rıfat Bakan, Bursa Teknik Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Yusuf Ulcay da eşlik etti.
Genç Mühendis Akademisi kampına İstanbul, İzmir, Gaziantep, Ankara, Hatay, Adana ve Manisa gibi farklı illerden 56 öğrenci katıldı. Öğrenciler, kamp süresince gruplar halinde 'Geri Dönüşüm' konusunda proje çalışması yaptı. Sertifika töreninde ilk 3'e giren projeler açıklandı. Projelerin başlıkları; İçecek Ambalajlarının Geri Dönüşümü, İzmaritten Metale, Seramikte Geri Dönüşüm şeklinde oldu. Dereceye giren öğrencilere ödül olarak, sektörün önde gelen firmalarında staj yapabilme fırsatı verildi. Ayrıca projeleriyle mansiyon ödülünü almaya hak kazanan gruba, çalışmalarıyla AB ve TÜBİTAK fonlarına başvurma sürecinde destek sağlama sözü verildi.