Genç milliler ikide iki yaptı
Genç Erkekler Basketbol Turnuvası'nda mücadele eden Türkiye Milli Takımı, ikinci maçında Slovenya'yı 75-69 mağlup etti.
2012.07.20 09:53 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
İstanbul'da devam eden Uluslararası Genç Erkekler Basketbol Turnuvası'nda Türk Milli Takımı, ikinci maçında Slovenya'yı 75-69 mağlup etti.
Ahmet Cömert Spor Salonu'nda gerçekleştirilen organizasyonun ilk gününde Mısır'ı 92-68'lik skorla geçen Genç Milli Takım, bugün de Slovenya ile oynadığı karşılaşmadan 75-69 galip ayrılarak, turnuvada 2'de 2 yaptı.
Turnuvada oynanan günün diğer karşılaşmalarında Almanya Mısır'ı 70-58 yenerken, Fransa da Bulgaristan'ı 56-51'lik skorla mağlup etti.