Genç milliler ikide iki yaptı

Genç milliler ikide iki yaptı

Genç Erkekler Basketbol Turnuvası'nda mücadele eden Türkiye Milli Takımı, ikinci maçında Slovenya'yı 75-69 mağlup etti.

2012.07.20 09:53 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Genç milliler ikide iki yaptı

İstanbul'da devam eden Uluslararası Genç Erkekler Basketbol Turnuvası'nda Türk Milli Takımı, ikinci maçında Slovenya'yı 75-69 mağlup etti.

Ahmet Cömert Spor Salonu'nda gerçekleştirilen organizasyonun ilk gününde Mısır'ı 92-68'lik skorla geçen Genç Milli Takım, bugün de Slovenya ile oynadığı karşılaşmadan 75-69 galip ayrılarak, turnuvada 2'de 2 yaptı.

Turnuvada oynanan günün diğer karşılaşmalarında Almanya Mısır'ı 70-58 yenerken, Fransa da Bulgaristan'ı 56-51'lik skorla mağlup etti.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.07.20 09:53 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A