Genç milliler 2'de 2 yaptı!
Avrupa 22 Yaş Altı Tekerlekli Sandalye Basketbol Şampiyonası İngiltere'nin Stoke Mandeville kentinde devam ediyor. Şampiyonada B grubunda mücadele eden milli takımımız, ikinci maçında karşılaştığı Fransa'yı da mağlup ederek 2'de 2 yaptı...
2012.07.12 11:25 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
Maça Mehmet Çetingöz, Uğur Toprak, Kemal Kaan Şafak, Muhterem Aktaş, Ahmet Sarıdağ ilk beşiyle başlayan milli takımımız; ilk periyodu 14 - 7, ilk yarıyı ise 37 - 27 önde tamamladı.
Üçüncü periyotta da üstün oynayan milliler bu bölümde 22 sayı kaydederken rakibini 13 sayıda tuttu. Genç milli takımımız, son çeyreğe 19 sayı farkla 59 - 40 önde girdi. Son periyotta Fransa'nın farkı kapatma çabaları yeterli olmadı.
İlk maçında İspanya'yı ezici bir farkla 91 - 23 mağlup eden tekerlekli sandalye genç milli basketbol takımı, ikinci maçında da Fransa'yı 69 - 55 yenerek 2'de 2 yaptı. Milli takımımız bu sonuçla grup ikinciliğini garantiledi.
Takımımızın ve sahanın en skorer ismi 23 sayıyla oynayan Uğur Toprak oldu. Milli basketbolcu ayrıca 8 ribaund alırken, 4 de asist yaptı.
Galibiyette önemli rol oynayan diğer isimler 19 sayı kaydeden Mehmet Çetingöz ile rakip potaya 11 sayı bırakan Gökhan Coşkun olurken; Davut Çalışkan 8, Ramazan Öksüz 4, Muharrem Aktaş ve Kemal Kaan Şafak 2'şer sayıyla skora katkıda bulundular.
Milliler, B grubundaki üçüncü maçında ise İsveç ile karşı karşıya gelecek.