Genç Milli Judocular Fas'a gitti

Genç Milli Judocular Fas'a gitti

Fas'ın Marakeş kentinde 16-20 Ekim tarihlerinde yapılacak Gençler Dünya Judo Şampiyonası'nda kadınlarda 3, erkeklerde 5 milli judocu madalya mücadelesi verecek.

2019.10.14 12:08 - Son Güncellenme: 2019.10.14 12:08 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Genç Milli Judocular Fas'a gitti

Gençler Dünya Judo Şampiyonası'nda tatamiye çıkacak milli takım bugün hava yoluyla Fas'a hareket etti. Marakeş kentinde 16-20 Ekim tarihleri arasında düzenlenecek şampiyonada; Türkiye, 3 kadın ve 5 erkek judocu temsil edilecek.

88 ülkeden 237 kadın ve 321 judocunun mücadele edeceği müsabakalarda tatamiye çıkacak sporcular ve maç günleri şöyle:

16 Ekim Çarşamba:

48 Kg: Tuğçe Beder; 60 Kg: Mihraç Akkuş, Salih Yıldız.

17 Ekim Perşembe

63 Kg: Minel Akdeniz.

18 Ekim Cuma:

81 Kg: Muhammet Mustafa Koç, 90 Kg: Mert Şişmanlar.

19 Ekim Cumartesi:

+78 Kg: Kübranur Esir, 100 Kg: Ömer Kemal Aydın.

20 Ekim Pazar:

Karma takımlar.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.10.14 12:08 - Son Güncellenme: 2019.10.14 12:08 - HABER MERKEZİ
A