Genç kız parkta tabancayla intihar etti

Genç kız parkta tabancayla intihar etti

SAMSUN'un Çarşamba İlçesi'nde 19 yaşındaki Büşra Nur Uysal, henüz belirlenemeyen bir nedenle parkta tabancayla intihar etti.

2013.11.06 16:45 - Son Güncellenme: 2013.11.06 16:46 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Genç kız parkta tabancayla intihar etti

 

Çarşamba İlçesi'nin Güneşli Köyü'nde oturan açık lise çocuk geliştirme bölümü öğrencisi Büşra Nur Uysal, öğle saatlerinde ilçe merkezindeki Adapark mevkiinde bulunan parka geldi. Burada bir süre oturan genç kız, yanındaki ruhsatsız tabancayı kafasına dayararak ateşledi.

Kanlar içinde yere yığılan Bşra Nur Uysal için çevredeki vatandaşlar sağlık ekiplerine haber verdi. Olay yerine gelen ambulansla ilçe devlet hastanesine kaldırılan genç kız, yapılan tüm müdahalalere rağmen hayatını kaybetti. Polis olayla ilgili soruşturma başlattı.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.11.06 16:45 - Son Güncellenme: 2013.11.06 16:46 - HABER MERKEZİ
A