Genç kız komşusu ve kızını bıçaklayarak öldürdü
Gaziosmanpaş'da, 17 yaşındaki genç kız tartıştığı komşusu Azeri uyruklu kadın ve kızını bıçaklayarak öldürdü.
2012.05.10 15:35 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Güncel - HABER MERKEZİ
Gaziosmanpaş'da, 17 yaşındaki genç kız tartıştığı komşusu Azeri uyruklu kadın ve kızını bıçaklayarak öldürdü. Lise öğrencisi genç kız komşusunun evine misafirliğe gitti. Komşusuyla arasında henüz bilinmeyen bir sebeple tartışma çıktı. Kısa sürede büyüyen tartışma sırasında genç kız yanındaki taşıdığı bıçakla komşusunu sırtından bıçakladı. Kızı ise annesinin bıçaklanmasının ardından bağırarak komşulardan yardım istedi. Genç kız bu kez de bıçakladığı kadının kızını bıçaklamaya başladı. Boğazından ve göğsünden bıçaklanan kız kanlar içinde yere yığılırken, zanlı evden çıkarak kayıplara karıştı. Sesleri duyan komşular eve geldiklerinde anne kızın kanlar içinde yerde yattığını gördü. Anne ve kız tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı. Komşularını bıçakladıktan sonra kayıplara karışan genç kız ise bir süre sonra polis merkezine teslim oldu.