Genç kadın doğalgazı açarak ölmek istedi

Genç kadın doğalgazı açarak ölmek istedi

Bursa'da eşinden yeni ayrılan ve ailevi sıkıntılar yaşadığı ileri sürülen 33 yaşındaki kadın doğalgazı açarak intihar etmek istedi. Genç kadın kapıyı kırarak içeriye giren anne ve babası tarafından kurtarıldı.

2012.03.28 10:42 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Genç kadın doğalgazı açarak ölmek istedi

Alınan bilgiye göre, olay Hocahasan Mahallesi Gül sokak üzerinde meydana geldi. İddiaya göre 33 yaşındaki A.S.M. kısa süre önce eşinden boşandı. Ekonomik ve ailevi sıkıntılar yaşayan A.S.M. sabah saatlerinde doğalgazı açarak kendisini eve kilitledi. Durumu fark eden genç kadının anne ve babası eve gelerek komşulardan yardım istedi. Olay yerine kısa sürede gelen polis ve 112 ekiplerinin yardımıyla kapı açıldı. İçeriye giren ekipler genç kadını odada baygın vaziyette buldu. Evde ilk müdahalesi yapılan A.S.M. Bursa Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alındı. Polis olayla ilgili soruşturma başlattı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.03.28 10:42 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A