Gemlik zeytin bayan takımı kuruyor
Bir dönem Bayanlar Futbol 2.Ligi'nde ter döken Gemlik Zeytinspor yeniden bayan futbolunu Bursa'ya getiriyor.
2013.04.18 16:49 - Son Güncellenme: 2013.04.18 16:49 - Spor - HABER MERKEZİ
Gemlik Zeytinspor yeniden bayan futboluna soyunuyor. Kulübün yeni başkanı Asiye Erman, Teknik Sorumlu Ali Osman Yılmaz ve yönetim kurulu üyesi Şenay Başkurt, Bursa Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu Başkanı Cemal Vardar'ı ziyaret edip, kulüple ilgili bilgileri aktardılar. Bursa'nın eksik yönü olan bayan futbolunu yeniden canlandırmak istediklerini söyleyen Başkan Asiye Erman, "Gemlik Zeytinspor olarak kurumsal bir kimlikle bu işe başlayacağız. İlk olarak A takım bazında deplasmanlı 3.Lig'den mücadeleye başlayacağız. Bursalı sporculardan kurulu bir takımla mücadele edeceğiz. İlerleyen dönemde altyapı çalışmaları da yapacağız" dedi.
DESTEK İSTEDİLER
Başkan Erman yaz aylarında Bursa'da antrenmanlarını yapmak istediklerini belirtip, saha konusunda yardım istedi. Başkan Cemal Vardar, Gemlik Zeytinspor'un yeniden bayan futbolunu Bursa'ya getirmesinin kendilerini mutlu edeceğini belirtip, "Öncelikle hayırlı uğurlu olsun. Allah yolunuzu açık etsin. Bursa'nın bayan futboluyla ilgili açığını gidereceğiniz için sizlere teşekkür ederiz. Bizler de imkanlarımız elverdiği sürece sizlere destek olmaya çalışırız" ifadelerini kullandı.