Gemlik yazlık sinemayı sevdi

Gemlik yazlık sinemayı sevdi

Bursa Büyükşehir Belediyesi'nin düzenlediği yazlık sinema organizasyonları Gemlik'te de büyük ilgi gördü.

2012.08.24 13:37 - Son Güncellenme: 2012.08.24 13:37 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Gemlik yazlık sinemayı sevdi

İskele meydanında festival alanında önceki akşam sahnelenen "Fetih 1453" isimli filme Gemlikliler büyük ilgi gösterdi. Gemlik Belediyesi'nin ev sahipliğinde organize edilen yazlık sinema organizasyonlarının ilk gecesine yaklaşık 1500 kişi katıldı. Bursa Büyükşehir Belediyesi 2012 yılı yazlık sinema organizasyonlarına 20 Eylül'e kadar devam edecek.
27 Ağustos Pazartesi Akşamı Umurbey Mahallesinde "Labirent" isimli film gösterime girecek. 30 Ağustos Perşembe gecesi Küçük Kumla Mahallesinde "The Muppets" gösterilecek. Organizasyon, 3 Eylül Pazartesi Akşamı Sosyal Yaşam Merkezi'nde "Berlin Kaplanı", 6 Eylül Perşembe Akşamı Atatürk İlköğretim Okulu Bahçesinde "Madagaskar 3", 13 Eylül Perşembe Akşamı Sosyal Yaşam Merkezi'nde "Sen Kimsin?" ve 20 Eylül Perşembe Akşamı yine iskele meydanında "Süper Türk" isimli filmlerinin gösterimiyle devam edecek.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.08.24 13:37 - Son Güncellenme: 2012.08.24 13:37 - HABER MERKEZİ
A